درباره ما

محمدامین صادقی

– مدال طلای المپیاد جهانی زیست شناسی ۲۰۱۵ (IBO 2015) در دانمارک

– مدال طلا و رتبه اول هفدهمین دوره المپیاد زیست شناسی ایران

– مدال نقره شانزدهمین المپیاد زیست شناسی ایران

سوابق فعالیت در عرصه المپیاد:

– برگزاری آزمایشگاه های آموزشی و سنجشی در دوره انتخابی تیم (دوره ۸)

– تدریس المپیاد در دبیرستان های حلی ۱، حلی ۲، حلی ۳، فرزانگان ۱، فرزانگان ۲، و واحد ادونس علامه طباطبایی در تهران؛ شهید مدنی ۱ و فرزانگان ۱ در تبریز؛ شهید بهشتی و فرزانگان سنندج؛ بعثت در مشهد؛ شهید سلطانی ۱ در کرج؛ اردوهای المپیاد در شهرهای مشهد، کرمان، یزد و ایلام؛ تدریس خصوصی المپیاد

– مدرس دوره های آموزشی باشگاه المپیاد طلایی ها (عید و تابستان ۹۵ و دوره حل مسئله مرحله ۲ کاج طلایی ۹۵)

– مدرس دوره های آموزشی گروه آموزشی آیروب (دوره آماده سازی مرحله ۲ ۹۵)

– مسئول برگزاری آزمون شبیه ساز مرحله ۲ باشگاه المپیاد طلایی ها (۹۵)، آزمون های شبیه ساز مرحله ۱ با همکاری انتشارات خوشخوان (۹۴)، آزمون های کمپبل گروه آموزشی آیروب (۹۴)

چرا این وبسایت را ساختم؟

همانطور که می بینید، من سال دوم دبیرستان هم توانستم از مرحله ۲ قبول بشوم و به دوره راه پیدا کنم. پس از فراز و نشیب های بسیار، در نهایت با اینکه در بخش تئوری ۶ام شدم (که البته این هم خود داستانش طولانی است! :))، به خاطر رتبه درخشان آزمایشگاهم (۲۷!! از بین ۳۹ نفر) طلا نشدم. در مدرسه ما آن زمان هیچ کلاس المپیادی برگزار نمی شد و اطلاعات خودم از جزئیات دوره، به خصوص بخش آزمایشگاهش خیلی ناقص بود (عملا هیچ ایده ای نداشتم!). در نتیجه در دوره، در آزمایشگاه فردی بودم که در آزمایشگاه آموزشی از عملکرد میکروپیپت و توانایی آن در جابجایی حجم های میکرولیتری از مایعات حیرت زده می شد و در آزمایشگاه های سنجشی به معنای کلمه احساس عجز و ناتوانی می کرد! 🙂 این چنین شد که بعد از دوره، با وجود نبود کسی که بخش عملی المپیاد را به من آموزش دهد، با استفاده از دقیقا همین ویدیوهایی که می بینید، تقویت اطلاعات تئوری آزمایشگاه، کار کردن با امکانات قلیلی که در آزمایشگاه مدرسه موجود بود (موادی در آزمایشگاه داشتیم که تاریخ انقضای آن ها قبل از تولد من بود! و کرونومتر های عقربه ای تولید اتحاد جماهیر شوروی!! هم داشتیم) و البته تجاربی که در آزمایشگاه دوره ۱۶ کسب کردم، توانستم در آزمایشگاه دوره ۱۷ سوم، در آزمایشگاه انتخابی تیم اول، و در آزمایشگاه المپیاد جهانی جزو ۱۰ نفر اول شوم. در واقع  متوجه شدم که تقویت مهارت آزمایشگاه آن قدر ها هم سخت نیست و بدون امکانات هم می شود به جاهای خیلی خوبی رسید. پس این سایت را ساختم که بتوانم به دانش آموزهایی مشابه خودم، به خصوص کسانی که خودشان فارغ از کلاس المپیاد در این مسیر پیش می روند و صرفا متکی به هوش و تلاش خودشان هستند (اصل و اساس المپیاد) کمکی کنم. من شانس آوردم که در بار اول شرکتم در دوره، خیلی از ناآگاهی هایی که داشتم برطرف شدند. ولی این شانس برای کسی که برای اولین بار در پایان سال سوم (یا یازدهم) موفق به شرکت در دوره می شود وجود ندارد. پس امیدوارم که این سایت به هر یک از کاربرانش کمک کند تا به آن جایگاهی که واقعا لیاقت آن را دارند، برسند.

چرا به olympiadlab سر بزنم؟

olympiadlab روز به روز قوی تر می شود! 1- نمونه سوالات، منابع و ویدیو ها متنوع تر و کامل تر می شوند. 2- دوستانتان هر روز سوالات جدیدی می پرسند که ممکن است پاسخ های آن ها مشکلات شما را هم برطرف کند. 3- فکرش را بکنید، خودتان هم هر سوالی داشته باشید در هر زمان می توانید بپرسید! 4- بخش های جدید و جذابی به سایت اضافه خواهند شد! منتظر خبرهای خوب باشید!! 5- در نهایت اینکه با آمدن به این سایت، می توانید

مسیر المپیاد را بی درد سر، برای خود آسان کنید!

تازه ترین سوالات

محبوبترین

ورود


ثبت نام کنید

ایجاد یک حساب کاربری