نماد سایت المپیادلب

داداش داری اشتباه میزنی!

قسمت اول دوره آموزش نحوه کارکرد ذهن و استفاده از این دانش برای موفقیت در المپیاد

المپیاد زیست از جمله بهترین باشگاه های ورزشی برای پرورش مغز است! از طرفی خیلی از المپیادی ها در مسیر المپیاد خود دقت کافی به این مسئله و پرورش توان ذهنی خود و میزان بهره برداری از این توان ندارند. ویدیو زیر مقدمه مجموعه ای از ویدیو ها با عنوان “How the Mind Works” می باشد. هدف از این دوره آشنا کردن شما با نحوه کارکرد ذهن و چگونگی اعمال این دانش برای کسب مزیت رقابتی در مسابقه المپیاد زیست (و به طور کلی زندگی) است. همانطور هم که از ابتدا مشخص است، تا حد توان پرورش مغز با تشبیه آن به پرورش عضلات توضیح داده خواهد شد :).

منتهی قبل از اینکه برویم سراغ آموزش این مسایل، ابتدا باید در مورد اصول اعمال این دانش کمی صحبت کنیم.

چرا؟ برای اینکه همانطور که در باشگاه ورزشی، اگر اصول صحیح حرکات را بلد نباشید پتانسیل آسیب دیدگی خود را بالا خواهید برد، در مورد مغز هم اگر اصول را رعایت نکنید آن را دچار مشکل خواهید کرد. به خاطر همین در باشگاه ورزشی اگر اصول را در حرکات رعایت نکنید، حرفه ای ها شما را با جمله “داداش داری اشتباه میزنی!” مورد نوازش قرار می دهند. (البته هممون میدونیم که تو این جمله نیتشون فقط سلامتی شماست :))

بخشی از اصول که در ویدیو مقدمه مد نظر هست، زمان بندی اعمال دانش نحوه کارکرد ذهن در مسیر المپیاد زیست است. پس با مشاهده آن برای ویدیوهای اصلی آماده شوید.

 

 

برای مشاهده کتاب هایی که در ویدیو به آن ها اشاره شد، اینجا را کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل