المپیادلب معتقد است اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در این سند اصول محرمانگی اطلاعات المپیادلب و نیز راهکارهای المپیادلب برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران سایت المپیادلب توضیح داده شده است.

این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی ای است که المپیادلب از کاربران سایت جمع آوری می کند و نیز نحوه استفاده المپیادلب از این اطلاعات. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران المپیادلب را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.

منظور از “ما” در اینجا “المپیادلب” است.

منظور از “سیاست” دراینجا “سیاست حریم خصوصی” است.

  • شما با ثبت نام و ارسال فرمهای سفارش و پشتیبانی در سایت المپیادلب اطلاعات خصوصی خود از قبیل نام، نشانی، شماره موبایل، نشانی الکترونیک و … را در اختیار المپیادلب قرار می دهید.
  • پس از ورود به سایت المپیادلب شما یک کاربر ناشناخته نیستید و اطلاعات مربوط به استفاده شما از خدمات المپیادلب نگهداری می گردد. این اطلاعات شامل سفارشات و تراکنشها، سرویسهای مورد استفاده، اطلاعات فردی و مانند آن بوده ولی محدود به این موارد نیست.
  • المپیادلب کلیه تراکنش های شما از جمله تراکنش های مالی را جمع آوری و نگهداری می کند.
  • المپیادلب به صورت خودکار پس از ورود شما به سایت المپیادلب اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی های المپیادلب و صفحاتی که مشاهده می کنید و بخش هایی از سایت که با آن ها تعامل می کنید را جمع آوری و نگهداری می کند.
  • اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.
  • اگر حساب کاربری دارید و به این سایت وارد می‌شوید، ما کوکی موقت را برای تعیین اینکه آیا مرورگر شما کوکی‌ها را قبول می‌کند تنظیم می‌کند. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و هنگامی که مرورگر شما را میبندد از بین میرود.
  • هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید “من را به یاد داشته باشید”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

ما این اطلاعات را زمانی که شما یک فرم عضویت یا فرم سفارش یا دیدگاهی را تکمیل می‌کنید، جمع آوری می‌کنیم. داده های مبتی بر تحلیل وب زمانی که در سایت گردش می‌کنید، جمع آوری می‌شود.

در کنار داده‌هایی که ما به طور مستقیم از خود شما بدست می‌آوریم، در موارد خاص،‌ ما دسته ای از اطلاعات شخصی شما را از سایر منابع جمع آوری می‌کنیم. این منابع عبارتند از:

  • تراکنش‌های مالی شما در ثبت سفارشات در المپیادلب که از بانک‌ها یا شرکت های پردازنده پرداخت (مانند زرین پال) مربوطه دریافت می‌شود.
  • سرویس دهندگان ثالتی مثل گوگل که اطلاعاتی در رابطه با کاربری شما زمانی که به آن سرویس دهنده متصل شده و یا در آن لاگین کرده باشید جهت تحلیل در سرویس‌هایی نظیر Google Analytics و Google Webmasters به کار گرفته می‌شود. این اطلاعات توسط سرویس دهنده‌ها ثالت مدیریت شده و بسته به تنظیمات حریم خصوصی شما در آن سرویس دهنده دارد.
  • شما می توانید اطلاعات ثبت شده خود را در سایت المپیادلب تغییر دهید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که در هنگام عضویت در وب رمز آن ها را در سایت المپیادلب وارد نموده اید؛ مگر آنها که از لحاظ شناسایی هویت برای کارکرد المپیادلب ملاک امنیت حساب کاربری داشته باشد مثل ایمیل و نام خانوادگی و…
  • شما می توانید به طور کامل از المپیادلب و کلیه خدمات آن خارج شوید. در این حالت برخی از اطلاعات شما از المپیادلب حذف شده و تعدادی دیگر از آن ها حداقل به مدت یک سال بایگانی می شوند. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، نشانی الکترونیک، شماره تلفن همراه، پیام های ارسالی و مانند آن بوده ولی محدود به موارد فوق نیست.

ما از اطلاعات شخصی شما در موارد زیر استفاده می‌کنیم:

  • المپیادلب از این اطلاعات در راستای بعضی از مقاصد از قبیل ارتقاء خدمات المپیادلب، آسان کردن فرآیند پردازش و ثبت سفارش شما زمانی که شما اقدام به خرید محصولی در سایت المپیادلب می‌کنید، تهیه محتوای مناسب، برنامه های تبلیغاتی و مانند آن استفاده می کند.
  • المپیادلب ممکن است بر روی کامپیوتر شما کوکی ذخیره کرده و در مراجعات بعدی شما به سایت المپیادلب از آن استفاده کند.
  • زمانی که لازم است سفارشات موفق و ناموفق شما در سیستم بانکی پیگیری شود.
  • زمانی که لازم است بررسی شود کاربر برای چه اقدام قانونی با سایت ارتباط گرفته است. از قبیل:
    • بررسی هویت شما زمانی که در سایت لاگین می‌کنید.
    • بررسی و پاسخ به درخواست های پشتیبانی شما به منظور رفع مشکل پیش آمده برای شما در رابطه با یک محصول یا تراکنش
    • بروز نگه داشتن شما از تغییرات ساختاری و تغییرات سایت المپیادلب و یا خدمات آن
    • اطلاع رسانی در رابطه با سایت، خدمات و فروش ویژه‌های المپیادلب
    • انجام تحلیل‌های تکنیکی به منظور ارتقاء سایت و خدمات آن
    • ارتقاء محصولات و خدمات
    • در موارد لازم جهت پاسخ‌گویی به مراجع حکومتی و یا قضایی
  • المپیادلب اطلاعات شما را اجاره نمی دهد، نمی فروشد و به اشتراک نمی گذارد به جز در موارد زیر:
    • در صورت تخطی شما از قوانین قوانین و مقررات سایت، و در صورت وجود شاکی خصوصی نسبت به عملکرد شما، اطلاعات شما در اختیار مراجع قانونی قرار می گیرد.
    • در صورتی که مراجع قضایی اطلاعات شما را به هر دلیلی از المپیادلب بخواهند این اطلاعات در اختیار ایشان قرار می گیرد.

اطلاعات شخصی شما تنها در سرورهای اختصاصی المپیادلب نگه دارید می‌شود.

ما اطلاعات شخصی شما را بر روی سرورهای امن المپیادلب نگه داری می‌کنیم که این سرورها توسط ما و سرویس دهنده مدیریت می‌شود. اطلاعات شخصی ذخیره شده با امنیت و کنترل دسترسی شامل احراز اصالت با نام کاربری و رمز عبور، احراز اصالت دو عاملی و در موارد ضروری با رمزگزاری داده ها حفظ می‌شود.

امیدواریم كه بتوانیم به شما این تضمین را بدهیم كه از اطلاعات شخصی تان تحت بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده خواهد شد. المپیادلب تلاش خواهد كرد كه تمامی راه های معقول را طی كند تا امنیت هر نوع اطلاعاتی را كه از شما در اختیار دارد،‌ حفظ كند. همچنین اطلاعات شخصی شما در شبكه های امنی ذخیره می شوند اما متاسفانه،‌ با وجود فناوری فوق و ادوات امنیتی، نمی توان ایمنی هیچ مخابره داده ای از طریق اینترنت را به صورت %100 تضمین كرد. بنابراین ما نمی توانیم این اطمینان را به صورت قطعی بدهیم كه اطلاعاتی كه برای ما می فرستید،‌ در حین ارسال (مخابره) در هر شرایطی در امان خواهند بود و علاوه بر آن نمی توانیم مسئولیت اتفاقات ناشی از دسترسی غیر قانونی به اطلاعات شخصی شما را قبول كنیم (همانند دسترسی ISP ها به اطلاعات ارسالی از رایانه شما). المپیادلب مسئولیت عواقب ناشی از دستیابی غیر قانونی شخص یا گروه ثالثی به اطلاعات شخصی شما را نیز نخواهد پذیرفت.

المپیادلب حق دارد در هر زمان بدون اطلاع قبلی در متن این سیاست نامه تغييرات ايجاد کند. اگرچه سعی ميشود از طريق ايميل کليه کاربران از تغييرات مطلع شوند ولي کاربران موظف اند با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع گشته و در صورت مخالفت با آن، درخواست قطع سرويس خود را نمايند و یا از سایت المپیادلب خارج شده و به آن مراجعه نکنند. در غير اين صورت تمام پيامد هاي احتمالي آن بر عهده کاربران خواهد بود.