نماد سایت المپیادلب

آپدیت نرم افزار های المپیادلب آماده اند!

آپدیت نرم افزاری های المپیادلب

مدت ها است که آپدیت نرم افزار های المپیادلب در حال انجام بوده است . از شما خواستیم صبر کنید تا بعد از آمدن آپدیت نرم افزارهای المپیادلب آن ها را تهیه کنید. اگر با نرم افزارهای المپیادلب هنوز آشنا نشدی پس سریع تر اینکارو بکن. حالا اما با شروع سال تحصیلی جدید این آپدیت ها هم تقریبا آماده اند و ویژگی های کامل آن ها در هفته پیش رو از کانال تلگرام المپیادلب اعلام خواهند شد! قبل از آن اما یک sneak preview از ویژگی های جذاب جدیدی که به نرم افزار های اضافه شده اند را خواهیم گفت. تا بدانید چه چیزی انتظار داشته باشید:

ویژگی های جدید :

  1. ایجاد نرم افزار Olympiadlab که به عنوان نرم افزار پایه و لانچر برای اجرای سایر نرم افزار ها عمل خواهد کرد. این کار با هدف راحت تر کردن استفاده از نرم افزار ها و آگاهی و استفاده از به رور رسانی های ان ها انجام شده است.
  2. تشخیص خودکار به روزرسانی ها توسط نرم افزار Olympiadlab
  3. ایجاد دسترسی سریع به مهم ترین اخبار المپیادلب . از جمله آپدیت ها و کلاس ها و نرم افزار های جدید داخل نرم افزار Olympiadlab
  4. کاهش بیش از 50 درصدی حجم نرم افزارها برای راحت تر کردن دانلود آن ها
  5. حذف کردن نیاز به نصب نرم افزارها که مشکلاتی را برای عزیزان ایجاد می کرد. حال فقط بسته دانلودی اکسترکت می شود و سپس اجرا!
  6. افزایش سرعت شروع پخش ویدیوها به دلیل کاهش حجم آن ها
  7. برطرف کردن تمامی اشکالات موجود در نسخه اولیه نرم افزارها

عملا آپدیت نرم افزارهای المپیادلب باعث شده حالا همه چیز سریع تر و ساده تر از همیشه باشد و همه ی تلاشمون رو کردیم  تا تمامی نرم افزار ها کنار هم سریع ترین و ساده ترین مسیر المپیاد را ایجاد کنند. منتظر توضیحات و ویدیوهای تکمیلی معرفی در هفته های پیش رو باشید. ؛)

خروج از نسخه موبایل