هر آنچه برای حل سوالات سلولی و آنالیز داده (Data Handling) المپیاد نیاز دارید، در کوتاه ترین زمان!

نکاتی که پیش از سفارش باید حتما بدانید:

1- بلافاصله بعد از خرید دوره، راهنمای نصب نرم افزار spotplayer و لایسنس دسترسی به دوره از طریق آن در اختیار شما قرار می گیرد.

2- شما با ثبت نام در این دوره به گروه رفع اشکال المپیادلب نیز دسترسی پیدا میکنید (لینک عضویت در پایین). در این گروه تلگرامی می توانید هر سوال یا اشکالی که در مورد محتوای این دوره داشتید را از مدال داران المپیاد زیست به صورت مستقیم بپرسید.

3- دقت کنید که فعال سازی دوره ها فقط و فقط بر روی یک سیستم (لپ تاپ، PC، موبایل، تبلت) مقدور است و اگر بخواهید به صورت همزمان بر روی دو سیستم نصب کنید، باید دو مجموعه خریداری شود.

4- امکان جابجایی دوره از یک سیستم به سیستم دیگر (مثلا در شرایط خراب شدن سیستم یا خرید سیستم جدید) هست. در این حالت لایسنس قبلی غیرفعال و یک لایسنس جدید در اختیار شما قرار می گیرد. این فرایند تا 3 بار به صورت رایگان قابل انجام است.

5- برای دسترسی به لایسنس و نرم افزار spotplayer لطفا این مراحل را طی بفرمایید: وارد حساب کاربری خود شوید (بالا سمت چپ صفحه)، داخل حساب کاربری وارد بخش “سفارش ها” شوید، سفارش مربوط به این دوره را پیدا کنید و آن را باز کنید، در این صفحه لایسنس شما و راهنمایی نصب نرم افزار spotplayer قرار دارد.

لینک ورود به گروه رفع اشکال المپیادلب

آنچه در این دوره می آموزید

در این دوره شما با بخش هایی از زیست شناسی سلولی که برای حل سوالات المپیاد زیست لازم است آشنا می شوید. مطالب دوره به گونه ای چیده شده اند که با سیری منطقی از آموزش مطالب تئوری به کاربرد این مطالب در حل سوالات پیشرفت می کنند. همچنین، مجموعه سوالاتی داخل دوره قرار داده شده اند که می توانید آموخته های خود را با آن ها محک بزنید. در یک جمعبندی، با مشاهده این دوره موارد زیر را می آموزید:

1- تکنیک های بررسی سلول ها و پروتئین ها به عنوان اصلی ترین پیش نیاز حل سوالات سلولی المپیاد

2- نکات کلیدی و عمومی حل سوالات سلولی و آنالیز داده المپیاد

3- رویکرد تفکری لازم برای بررسی داده ها و پردازش اطلاعات برای رسیدن به جواب صحیح (تفکر منطقی)

نمونه هایی از آموزش ارایه شده در دوره

لیست مباحث

در تصویر زیر تمامی مباحث پوشش داده شده در این دوره را می توانید مشاهده کنید. همچنین، ویدیو ها از نظر اهمیت طبقه بندی شده اند تا به شما در برنامه ریزی به هنگام مرور یا زمانی که کمبود زمان دارید، کمک کند.

لیست مباحث دوره زیست شناسی سلولی و آنالیز داده المپیادلب

درباره مدرس

محمد امین صادقی دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او در سال 1393 (دوره 17 المپیاد زیست شناسی) مدال طلا و رتبه اول المپیاد را کسب کرد و در المپیاد جهانی زیست 2015 در کشور دانمارک نیز موفق به کسب مدال طلا گشت. پس از آن در تهران و شهرهایی در سراسر ایران به تدریس المپیاد پرداخت و در نهایت Olympiadlab را با هدف “توسعه آموزش المپیاد برای همه” و بهبود عدالت آموزشی در صحنه المپیاد ایجاد کرد. او در دانشگاه در زمینه های سرطان، Neuroscience و روش های آماری و مبتنی بر هوش مصنوعی آنالیز داده های پزشکی مشغول به پژوهش است که مقالات منتشر شده توسط او را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

محیط آموزشی و نرم افزاری دوره

ویدیوهای این دوره را می توانید در اپلیکیشن Spotplayer در موبایل، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود مشاهده کنید. پس از خرید راهنمای نصب این اپلیکیشن و استفاده از آن به شما ارائه می شود.

همچنین در نظر داشته باشید که دوره های المپیادلب طی زمان با محتوای جدید آپدیت می شوند! برای آگاهی از آپدیت ها حتما کانال المپیادلب را در تلگرام دنبال کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 11 رای
245 هزار تومان
11 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
11
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

9 دیدگاه برای دوره زیست شناسی سلولی و حل سوالات آنالیز داده

  1. morteza.olampiad82

    خیلی دوره کاملی بود همه ی تکنیک ها کامل توضیح داده شده بود و دیگه ترسی برای حل سوالات سلولی ۱ ۲ صفحه ای ندارم

    پاسخ
  2. sepehr.bazrafkan

    اولین دوره المپیاد لب قطعا یکی از بهترین هاش هستش
    هیچ مطلبی جا نیوفتاده و تمامی روش های معروف که باید برای المپیاد بلد بود توضیح داده شده
    درآخر هم روش تحلیل و تفکر منطقی بررسی شده که کمک خیلی زیادی توی افزایش مهارت حل سوال می کنه.
    هر چند این مبحث نیاز به حل سوال مستمر داره اما با این دوره بیش از نیمی از مسیر طی میشه

    پاسخ
  3. ZAHRA

    سلام، آیا این دوره نیازی به پیش زمینه ای از قبل داره یا بدون دانش قبلی هم میشه استفاده کرد؟

    پاسخ
    • محمد امین صادقی

      سلام نه نیازی به پیش نیاز نیست و تمامی مطالب از پایه تدریس میشن. دوره مولکولی هم به همین صورت هست. با این اوصاف شاید خالی از لطف نباشه حداقل در کنار این دو دوره فصول 16-22 زیست شناسی کمپبل رو هم بخونین

      پاسخ
  4. ZAHRA

    درباره‌ی دوره‌ی مولکولی چطور؟

    پاسخ
  5. Ava

    عالی بود، تدربس معلم و تقسیم بندی موضوعات واقعا خیلی خوب بود و کلی اطلاعات بهم اضافه کرد. خیلی خوشحالم که این دوره رو گذروندم

    پاسخ
  6. 1731384(خریدار محصول)

    سلام من دوره رو خریداری کردم اما شماره سریال برام نیومده

    پاسخ
    • 1731384(خریدار محصول)

      شناسه سفارش 13300

      پاسخ
    • 1731384(خریدار محصول)

      درست شد ممنون از پیگیریتون

      پاسخ
  7. Shaghayegh Abdollahi(خریدار محصول)

    تقریبا مهم ترین و زیبا ترین چیزی که از المپیاد میشه یاد گرفت، دیدگاه و روند منطقی حل مساله ست.
    یه نقطه ای در المپیاد هستش که آدم با دیدگاه «همه چیز منطقیه» سراغ سوالا میره و تازه اینجاست که با زیبایی بی نهایت المپیاد رو به رو میشه. یعنی برای من که اینطور بود.
    و استارت این نقطه و طرز فکر، برای من در بخش آخر دوره ی سلولی، یعنی «تفکر منطقی در زیست شناسی سلولی» بود. و بعدش با تمرین این طرز فکر برای بقیه ی مباحث تونستم با یه نظام فکری منطقی و خیلی جالب سراغ حل مسائل برم.
    در کنار این دیدگاه منطقی ای که میتونین از این دوره یاد بگیرین و البته خودتون بارها سر هر سوال تمرینش کنین، تکنیک ها، و به طور کل دانش سلولی ای که نیاز دارید هم خیلی خوب کاور شده.

    پاسخ
  8. رایسا علیمی

    سلام وقتتون بخیر ببخشید در بخش های این دوره مرتبط با کدام فضول کمپل است؟ اخه استخراج پروتین و مراحلی که نام برده شده در فهرست کتابهای کمپبل نبود

    پاسخ
    • محمد امین صادقی

      سلام وقت بخیر، مطالب داخل کمپبل مطالب خیلی پایه ای هستن و داخل سوالات المپیاد به هیچ وجه مورد سوال قرار نمیگیرن. یعنی عملا مطالب کمپبل از نظر المپیاد بدیهی محسوب میشن. اون چیزی که داخل دوره هست مباحث مورد سوال ه که شامل تکنیک های کار با سلولی ه. طبق برنامه جامع توصیه میشه اگر از صفر شروع میکنین کمپبل رو بخونین همراه با دوره.

      پاسخ
  9. علی رفیعیان(خریدار محصول)

    سلام به نظرم خیلی عالی بود هم تکنیک های مولولی بررسی شد و هم دیتا هندلینگ کلا عالی بود

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *