از سوال خیزترین مباحث المپیاد زیست: با سرمایه گذاری زمان اندک، دیگر نمرات پرشمار و مفت! این مباحث را در آزمون های المپیاد از دست ندهید!

نکاتی که پیش از سفارش باید حتما بدانید:

1- بلافاصله بعد از خرید دوره، راهنمای نصب نرم افزار spotplayer و لایسنس دسترسی به دوره از طریق آن در اختیار شما قرار می گیرد.

2- شما با ثبت نام در این دوره به گروه رفع اشکال المپیادلب نیز دسترسی پیدا میکنید (لینک عضویت در پایین). در این گروه تلگرامی می توانید هر سوال یا اشکالی که در مورد محتوای این دوره داشتید را از مدال داران المپیاد زیست به صورت مستقیم بپرسید.

3- دقت کنید که فعال سازی دوره ها فقط و فقط بر روی یک سیستم (لپ تاپ، PC، موبایل، تبلت) مقدور است و اگر بخواهید به صورت همزمان بر روی دو سیستم نصب کنید، باید دو مجموعه خریداری شود.

4- امکان جابجایی دوره از یک سیستم به سیستم دیگر (مثلا در شرایط خراب شدن سیستم یا خرید سیستم جدید) هست. در این حالت لایسنس قبلی غیرفعال و یک لایسنس جدید در اختیار شما قرار می گیرد. این فرایند تا 3 بار به صورت رایگان قابل انجام است.

5- برای دسترسی به لایسنس و نرم افزار spotplayer لطفا این مراحل را طی بفرمایید: وارد حساب کاربری خود شوید (بالا سمت چپ صفحه)، داخل حساب کاربری وارد بخش “سفارش ها” شوید، سفارش مربوط به این دوره را پیدا کنید و آن را باز کنید، در این صفحه لایسنس شما و راهنمایی نصب نرم افزار spotplayer قرار دارد.

لینک ورود به گروه رفع اشکال المپیادلب

آنچه در این دوره می آموزید

سوالات زیست شناسی گیاهی از اجزای جدایی ناپذیر آزمون های المپیاد زیست در تمامی دوره ها بوده اند. نکته جالب این است که با وجود تنوع منابع مطرح برای مباحث گیاهی المپیاد، با استفاده از بخش کوچکی از این مطالب می توان به عمده سوالات پاسخ داد! در این دوره شما با سوال خیز ترین مباحث زیست شناسی گیاهی، یعنی سیستماتیک گیاهی (روند تکاملی گیاهان) و آناتومی میکروسکوپی گیاهان (برش های گیاهی) آشنا خواهید شد. دلیل همراهی این دو مبحث کمک بسزای آن ها به فهم یکدیگر است. عناوین کلی دوره عبارتند از:

1- بررسی کامل روند تکاملی گیاهان از ابتدای پیدایش آن ها تا پیشرفته ترین گروه ها

2- اصول تحلیل و تشخیص برش های گیاهی

3- آشنایی با سازگاری های آناتومیک گیاهان با شرایط اکولوژیک

نمونه هایی از آموزش ارایه شده در دوره

لیست مباحث

در تصویر زیر تمامی مباحث پوشش داده شده در این دوره را می توانید مشاهده کنید. همچنین، ویدیو ها از نظر اهمیت طبقه بندی شده اند تا به شما در برنامه ریزی به هنگام مرور یا شرایطی که کمبود زمان دارید، کمک کند.

 

لیست مباحث دوره سیستماتیک و آناتومی گیاهی المپیادلب

 

درباره مدرس

محمد امین صادقی دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او در سال 1393 (دوره 17 المپیاد زیست شناسی) مدال طلا و رتبه اول المپیاد را کسب کرد و در المپیاد جهانی زیست 2015 در کشور دانمارک نیز موفق به کسب مدال طلا گشت. پس از آن در تهران و شهرهایی در سراسر ایران به تدریس المپیاد پرداخت و در نهایت Olympiadlab را با هدف “توسعه آموزش المپیاد برای همه” و بهبود عدالت آموزشی در صحنه المپیاد ایجاد کرد. او در دانشگاه در زمینه های سرطان، Neuroscience و روش های آماری و مبتنی بر هوش مصنوعی آنالیز داده های پزشکی مشغول به پژوهش است که مقالات منتشر شده توسط او را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

 

محیط آموزشی و نرم افزاری دوره

ویدیوهای این دوره را می توانید در اپلیکیشن Spotplayer در موبایل، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود مشاهده کنید. پس از خرید راهنمای نصب این اپلیکیشن و استفاده از آن به شما ارائه می شود.

نکته مهم در مورد دوره های المپیادلب این است که این دوره ها طی زمان با محتوای جدید آپدیت می شوند! برای آگاهی از آپدیت ها حتما کانال المپیادلب را در تلگرام دنبال کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 5 رای
350 هزار تومان
5 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
5
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

5 دیدگاه برای دوره سیستماتیک و آناتومی میکروسکوپی (برش های) گیاهی

  1. morteza.olampiad82

    خیلی دوره ی خوبی بود و همه ی نکات رو کامل توضیح دادن و روش های زیادی برای شناسایی برش ها گفتن

    پاسخ
  2. sepehr.bazrafkan

    به طور کلی کامل ترین دوره گیاهی هستش که وجود داره
    تمام مباحث به طور خیلی کامل بررسی شدن و همین طور تمامی برش های مورد نیاز برای مرحله ۱ و۲ و حتی اضافه تر هم توضیح داده شدند. و مهم تر از اینا روش کاملا سیستماتیک و منطقی ای برای تشخیص برش های جدید گفته شده.
    سوال آخر گیاهی مرحله ۲ دوره ۲۲ که تمام برش هاش اینجا بررسی شده بود.
    تمام سوالات گیاهی مرحله ۱ دوره ۲۳ هم با اطلاعات این دوره قابل حل بود.
    در کل حیفه که با وجود همچین دوره با کیفیت و کاملی نمره های گیاهی آزمون رو از دست بدید.

    پاسخ
  3. Shaghayegh Abdollahi

    در این دوره سیستماتیک و آناتومی گیاهی، به خصوص سیستماتیک با روند خیلی منظم و سازمان یافته ای تدریس شده
    به شخصه همیشه با مبحث سیس گیاهی مشکل داشتم و در کل روندش برام غیر ملموس و پراکنده و غیر منطقی بود. اما به کمک این دوره دیدگاه درست و منطقی ای که به کمکش میشه این مبحث رو درک (و نه صرفا حفظ) کرد رو به دست آوردم
    و اصلا جدای از دیدگاه درست، خود مطالب هم کاملا کاور میشن و دیگه مرور سیمپسون میشه از کارای آسون برنامه تون.
    خلاصه که اگر شما هم با این مبحث مشکلی دارین به نظر من این دوره قطعا قطعا میتونه کمک کننده باشه.

    پاسخ
  4. MAGSH(خریدار محصول)

    دوره بسیار عالی که با کمترین زمان ممکن شما رو برای سوالات گیاهی مرحله1و2 آماده میکنه.

    پاسخ
  5. فرهان

    سلام وقت بخیر.ببخشید یک سوال داشتم.این دوره برای یادگیری جلد 5 کمپبل و درواقع برای افراد مبتدی مناسب هستو برای شروع گیاهی؟و یا اینکه تدریس کتاب های تخصصی است؟

    پاسخ
    • محمد امین صادقی

      سلام وقت بخیر،

      استفاده از این دوره مشکلی برای افراد مبتدی نداره و دوره با پیش فرض اینکه دانش آموزانش دانش گیاهی خاصی ندارن تدریس شده. تدریسش در سطح کتب تخصصی هست و از مبانی شروع میشه و به مباحث کاملا سنگین میرسه، منتهی چون هر مبحث سختی مبانیش هم داخل دوره تدریس میشه مشکلی برای فهمش پیش نمیاد. مسئله مهم تر اینه که تمامی مباحث جلد 5 کمپبل رو این دوره پوشش نمیده چون اون فصل ها حاوی مباحث فیزیولوژی گیاهی (دوره فیزیو گیاهی المپیادلب) و آناتومی ماکروسکوپی هم هستن. اگر هدفتون این فصول کمپبل هستن، طی همین ماه قرار هست یک دوره در سطح کمپبل و آماده سازی برای مرحله 1 برگزار کنیم (دوره سوم از سری دوره های کمپبل المپیادلب) با تدریس همین فصول. طی هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام.

      پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *